Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su slapukų politika.
Technologinė evoliucija kuria inovacijų kūrimo ir diegimo poreikį įmonėse. Švietimo institucijų, o ypač aukštojo mokslo institucijų, uždavinys – sukurti prasmingą mokymąsi ir ugdyti kompetencijas, kurios paruoštų besimokančiuosius patenkinti rinkos poreikius.
„DIGICULT“ – Kultūros paveldas: atsparumo ir mokymosi šaltinis, pasitelkiant skaitmeninį švietimą (orig. Cultural Heritage: a source of resilience and learning through digital education). Diaugiau apie projektą: nuoroda.
POSITIVE – inovatyvios virtualios aplinkos naudojimas streso prevencijai. Daugiau apie projektą: nuoroda.
Projekto tikslas - tikslas - pagerinti vaikų, kurie lanko ikimokyklinio ugdymo įstaigas, ir auklėtojų bendrąsias kompetencijas per tradicinių pasakų sekimą ir palyginimą, kartu stiprinant ikimokyklinio ugdymo ir vaikų šeimų bendradarbiavimą vaiko ugdymo procese.